Placinte cu carne

1Am facut  musaca   si mi-a venit ideea sa fac si niste placinte cu carne

Umplutura

Aluat

Deasupra

  • un galbenus + putina apa
  • chimen

Intai am facut  umplutura care era de fapt pentru musaca si din ea am oprit sa fac placintele :

  1. Am tocat carnea impreuna cu prazul, am calit-o intr-o cratita antiaderenta cu o lingurita de ulei de masline pana si-a schimbat culoarea amestecand mereu apoi am adaugat pe rand restul de ingrediente2
  2. Pentru aluat am pus toate ingredientele solide intr-un bol si am adaugat oualele batute cu furculita si cate un pic de iaurt cat sa iasa un aluat ( din aceasta cauza nu am scris cantitatea de iaurt a intrat cam o lingura plina si inca un pic ), la sfarsit am adaugat si uleiul de cocos 3
  3. Am pus aluatul in frigider 30 min apoi l-am intins intre 2 folii transparente si am facut diverse forme pe care le-am umplut cu cate o lingurita de carne4
  4. Dupa ce le-am pus in tava le-am uns cu galbenus + putina apa si presarate cu chimen, la cuptor le-am copt la 180 gr (foc potrivit)

Au iesit niste placinte foarte bune, juri ca sant autentice !


spor la treaba

Leave a Reply

