Valdostana cu pui si ciuperci

5O reteta cu origini italiene din Valle d’Aosta am gasit-o pe net preparata cu piept de pui, cotlet, muschiulet , ca si garnitura de la orez, cartofi la ciuperci…eu al ales sa o fac dupa gustul nostru 

Ingrediente:6

Pentru ingrosat sosul

  • 2 linguri amidon + apa rece
  1. Carnea am sotat-o intr-o cratita de tuci antiaderenta fara grasime, pe o parte si pe cealalata, le-am scos pe o farfurie si am adaugat prazul
  2. Am pus putina supa fierbinte si  capaculpizap.com14459462847541
  3. L-am lasat sa se inmoaie apoi se pun ciupercile si cand si acestea s-au inmuiat am adaugat restul ingredientelor
  4. Preparatul l-am turnat intr-un vas de Yenna, deasupra bucatile de pui si pe fiecare am pus cate o felie de muschiulet, una de cascaval si putin sos de rosii
  5. I-am facut vasului un capac din folie de aluminiu si l-am dat la cuptorpizap.com14459463793041
  6. Dupa o jumatate de ora am ridicat “capacul”, cascavalul era topit, bucatile de pui patrunse, am mai pus cate o felie de cascaval si am adaugat pentru ingrosare amidonul + apa
  7. Inca 5 min la grill si gata mancarea !

Am fost incantati de gust, va indemn sa faceti si voi este foarte buna, are un gust minunat si satioasa

spor la treaba

 

Leave a Reply

