Rasturnata cu mere si vanilie

1Ingrediente:

  • mere taiate cuburi cu coaja3
  • 4 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 1 lingurita faina de konjac
  • un varf de turmeric
  • SlimSugar / sau alt indulcitor dupa gust
  • 2 lingurite praf de copt
  • esente de vanilie, cozonac, unt
  • o lingurita scortisoara
  • un praf de sare

Crema de vanilie

  • 250 ml lapte degresat
  • 1 lingura budinca fierbere   / alta budinca / amidon  – tolerat
  • indulcitor nu am pus, budinca mea il contine
  1. Merele le-am curatat doar de seminte, pe masura ce le taiam le-am scufundat intr-un castron cu apa sa nu oxideze apoi le-am strecurat, le-am pus un vasul care va merge la cuptor si le-am amestecat cu scortisoara
  2. Albusurile + praful de sare se mixeaza spuma tare
  3. Galbenusurile + indulcitorul+ esentele se mixeaza si ele si se toarna treptat peste albusuri2
  4. (Taratele + faina de konjac + turmericul+ praful de copt) se amesteca si se adauga si ele peste compozitia de mai sus
  5. Compozitia obtinuta se da la copt la 160 gr ( foc mic spre potrivit )
  6. Dupa ce s-a copt prin rasturnare se aseaza pe un platou
  7. Se face budinca fie pe foc fie la microunde ca aici  , se lasa sa se raceasca si se orneaza

pizap.com14457180894801

Leave a Reply

