Sterilizarea conservelor la masina de spalat vase

7Intamplator am aflat ca daca se pot steriliza borcanele/ sticlele goale  pentru conserve la masina de spalat vase, se pot steriliza si cand sant pline, asa scapam de fiertul la baine-marie sau la cuptor sau sa ne oparim punandu-le fierbinti

Metoda este simpla, am folosit-o pentru sterilizarea Muraturilor asortate-taiate  cam tarziu dar niciodata nu e timpul pierdut cand invatam cate o reteta !

  • Dupa ce am strans bine capacele le-am pus in masina de spalat vase bineanteles fara detergent
  • Am programat masina la semnul care se vede, stiu ca de aici intra apa in ea si o incalzeste ( cartea nu o mai am, masina mea are peste 20 de ani )8
  • Programul dureaza 20 min
  • Cand s-a terminat am oprit masina , nu am deschis-o ! 
  • Asta s-a intamplat seara, abia a 2-a zi dimineata am deschis masina, pozat si depozitat borcanele

Sper sa va foloseasca !

Leave a Reply

