Cafeaua de dimineata

1aDe cava timp beau o combinatie de cafea care-mi asigura energia pentru intraga zi, o combinatie de ingrediente sanatoase, cu un gust deosebit dar si un aliat pentru slabit de aceea m-am gandit sa va impartasesc si voua

Despre guarana nu stiam prea multe dar d-l Google m-a ajutat si am ramas incantata , puteti sa cititi Aici   si  mai sant si alte nenumarate articole pe care o sa le gasiti. Eu am combinat cu Devi-Slim ( o combinatie de cafea macinata cu cafea verde )deasemeni foarte buna , benefica slabirii

Am folosit pentru o ceasca 200 ml ( nu ma incurc cu o cescuta *:) fericit *:)) hohote de râs)

  • 50 ml lapte degresat ( obtional, poate nu va place cu lapte )
  • 2 lingurite Devi Slim
  • 1 lingurita slimSugar  / alt indulcitor dupa gust
  • 2 gr ( un varf lingurita )  Pudra de Guarana  NU se consuma mai mult / zi
  • apa fiarta
  1. Laptele l-am incalzit pana la fierbere, pus in ceasca  impreuna cu indulcitorul, iar  cu ajutorul mixerului de cafea am facut spuma de lapte
  2. Am adaugat Devi Slim, pudra de Guarana apoi apa fiarta cat cuprinde

O zi cat mai frumoasa, spor in toate !

 

pizap.com14479592809821

Leave a Reply

