Felia de iaurt

1O prajitura usor de facut si la fel de usor de consumat

Blat

  • 3 oua
  • 2 linguri slimsugar / alt indulcitor dupa gust
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri faina de soia – tolerat
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 2 lingurite cacao degresata – tolerat
  • 2 lingurite praf de copt
  • 100 ml apa minerala
  • esente  de cozonac, unt, ciocolata, rom, alune cu frisca
  • un praf de sare

Crema

  • 1 kg iaurt degresat
  • 3 linguri slimsugar  /alt indulcitor dupa gust
  • 20 gr gelatina pudra
  • esente  de ananas, vanilie

Decor – indulcitor rasnit

  1. Pregatim intai blatul : albusurile + praful de sare se mixeaza, la fel si (galbenusurile + indulcitorul + esentele + apa minerala
  2. Amestecul cu galbenusuri se incorporeaza peste albusuri, amestecand incet cu un tel
  3. La fel adaugam si ingredientele uscate amestecate ( taratele+ laptele de soia+ faina de konjac + cacao cernuta + praful de copt )2
  4. Compozitia se toarna in tava ( 38 X 25  ) tapetata , se da la copt la 160gr ( foc mic spre potrivit), dupa ce s-a copt se scoate hartia de copt, se lasa sa se receasca si se taie in doua pe verticala
  5. Gelatina se pune la hidratat, iaurtul se amesteca cu indulcitorul si esentele la sfarsit se adauga gelatina lichefiata ca Aici3
  6. O tava cu pereti detasabili potrivita ca marime cu blaturile am tapetat-o cu folie alimentara, am pus un blat, crema, al 2-lea blat, am invelit cu restul foliei si am dat la rece sa se intareasca
  7. Dupa ce am scos prajitura am decorat cu indulcitor pudra si am servit cu placere

Voua va doresc spor la treaba si …pizap.com14457180894801

Leave a Reply

