Rulouri si cornete aperitiv cu cascaval

2Aluat

Crema

  • 750 ml lapte degresat
  • 2 galbenusuri
  • 3 linguri amidon – tolerat
  • sare, piper alb
  • ~200 gr  cascaval dietetic ras
  1. Aluatul l-am facut la robot pentru ca brânza era vrac, cam uscata, peste aceasta am adaugat oul, am mixat
  2. Intr-un bol am amestecat laptele praf + faina de konjac + turmericul + pudra de drojdie inactiva si in timp ce robotul functiona am adaugat câte o lingura
  3. Am rasturnat compozitia intr-un castron si cu mainile unse cu ulei de cocos am framantat, imediat compozitia s-a transformat intr-un aluat !
    L-am infoliat si l-am lasat la frigider vreo ora3
  4. Formele le-am imbracat in hartie de copt usor umezita ( se muleaza foarte bine ) iar hartia inlesneste scoaterea rulourilor cu usurinta dupa copt
  5. Jumatate din aluat l-am intins si l-am taiat fasii , dupa cum se vede din poze in doua moduri si am inceput sa rulez pe forme4
  6. Le-am pus in cuptorul preancins la 180 gr, fi-ti cu ochii pe ele si mai intoarceti-le se coc foarte repede !
  7. Dupa ce s-au copt le-am lasat putin cat sa nu ma frig, le-am sos din forme si cat s-au racit am facut crema5
  8. Amidonul se amesteca cu sare, piper, galbenusurile si cate putin lapte rece pana se face o pasta fara cocoloase
  9. Restul laptelui se pune la fiert pe aragaz sau la  microunde pana se ingroasa, il dam la o parte si adaugam 100 gr cascaval ras, se amesteca energic pana la topirea acestuia
  10. Am pus crema la rece pe pervaz ( avantajul temperaturii scazute *;) face cu ochiul ) si am amestecat din cand in cand sa nu faca crusta
  11. Dupa ce s-a racit (cat sa suporte degetul )am pus crema intr-un posh, am umplut fiecare cornet si rulou iar capetele le-am dat prin cascaval ras

Asta-i toata reteta *#:-S pfui!! Sper sa va fie de folos, ca sant bune poate sa confirme si sotul meu caruia nu i-am spus ( ca de obicei*:-O surpriză   ) ca sant dukan !

pofta buna de sarbatori

 

 

Leave a Reply

