Piftie in forma de Ghitã

9Ingrediente:

  • 5 gâturi si o aripa de curcan8 piftie
  • morcov
  • albitura
  • o ceapa
  • telina
  • sare
  • piper boabe, foi de dafin
  • usturoi pisat
  • patrunjel verde
  1. Aripa se curata de pielita, impreuna cu gâturile se pun la fiert cu suficienta apa rece pentru ca pe parcurs nu se mai adauga
  2. Puneti si sare in apa, va ajuta spuma sa se ridice 6 piftie
  3. Spuma care se aduna se aduna foarte bine , se adauga zarzavatul intreg piperul boabe si foile de dafin, se lasa sa fiarba la foc mic pana cand carnea se desprinde de pe oase
  4. Se strecoara si dupa ce s-a racorit se aduna carnea de pe oase, in supa se adauga usturoiul pisat
  5. Eu de la mama am invatat ca supa cu usturoiul se vantura prin strecuratoare de 3-4 ori sa iasa piftia cât mai alba
  6. Fâsiile de carne le-am indesat intr-un pet de 1L , am adugat patrunjel verde si apoi supa7 piftie
  7. Nu umpleti pâna sus, lasati putin gol , o sa va ajute cand o sa taiati pet-ul
  8. Oata terminata treaba, am pus piftia la rece pâna a 2-a zi cand am taiat pet-ul cu ajutorul unui cutitas si a foarfecei de bucatarie, l-am decorat  si  Ghitã  al meu poate fi taiat !

Pofta buna daca-l faceti si …spor la treaba

 

 

Leave a Reply

