Toba de porc in membrana

tobaUn amestec de carnuri de porc si organe, aromate cu mirodenii si usturoi, facut in casa este deosebit fata de cel din comert

Ingrediente:

  • un rasol de porc
  • 2 urechiitoba 5
  • o bucata ficat de porc
  • boabe de piper, foi de dafin, ienibahar
  • usturoi
  • sare

un stomac de porc si un capat rotund de matz de caltabos

o ceapa

ac mare si ata de bucatarie

2 sosete de nailon

  1. Rasolul de porc si urechiile se pârlesc, se curata si spala, se pun in apa rece cu sare la fiert , luati spuma de câte ori este nevoie, adugati piperul, foile de dafin, ienibaharul, se lasa pâna carnea este bine fiarta
  2. Matele se pun intr-un caston cu apa, putin otet si o ceapa taiata marunt ( sa le piara mirosul )
  3. Se scot din oala intr-o strecuratoare si se adauga ficatul care fierbe mai repedetoba 2
  4. Dupa ce se racoresc se portioneaza in bucati potrivite, gustati daca mai au nevoie de sare sau piper
  5. Luati din zeama in care au fiert 2 cani si amestecati cu usturoi pisat, 
  6. In stomac se introduc bucatile taiate, se coase lasand cam 3 cm cat sa aiba loc o pâlnie sa turnam zeama, apoi se coase pâna la capat
  7. La fel am procedat si in celalalt matztoba 3
  8. Sa nu am surpriza sa se sparga la fiert matzele le-am  pus in câte o soseta de nailon innodate la capete
  9. Zeama care a ramas se pune la fiert si când da in clocot se pun bucatile de toba imbracate in nailon, se inteapa din când in când, se la 30 min
  10. Se scot si se scurg apoi le-am pus intr-un lighean, deasupra doua funduri de lemn peste care am pus ( se vede si in poza ) borcane cu muraturi toba 4
  11. Le-am lasat 6 ore dupa care le-am impachetat in hârtie , le-am pus in frigider tot cu o greutate deasupra
  12. Servita cu mustar, hrean sau legume, o nebunie !

Sper sa incercati, sa aveti pofta buna si 

spor la treaba

Leave a Reply

