Cornulete din aluat 321

10 cornuleteAluatul este cel de la Fursecuri fragede cu unt 3-2-1   , prea bune ! Cu acelasi aluat am mai facut

Ingrediente:

  • 300 gr faina
  • 1 pachet unt moale 82%
  • 100 gr zahar pudra
  • 1 ou
  • 1 lingurita cacao
  • un vârf turmeric
  • esenta de vanilie
  • rahat colorat pentru umplut
  • un praf de sare
  1. Untul moale ( lasat la temperatura camerei ~ 1 ora ) se mixeaza cu praful de sare si zaharul pudra pâna se face o crema, se adauga oul si se opreste mixerul
  2. Se adauga esenta , turmericul si faina cernuta amestecând cu o spatula/lingura de lemn13 cornulete
  3. Aluatul rezultat iese cam moale nu mai adaugati faina , puneti bolul acoperit cu o foile alimentara la rece pentru cel putin 6 ore
  4. Am intins aluatul, l-am taiat intr-un rotund si am format cornuletele11 cornulete
  5. Restul de aluat l-am impartit in doua, intr-o parte am adaugat cacao si am intins doua foi ( cât de cât rotunde*;) face cu ochiul ) , le-am suprapus si am dat putin cu sucitorul pe ele sa se lipeasca si am format cornulete in doua culori rulând jumatate cu partea cu cacao in interior, jumatate in afara
  6. Le-am copt la 180 gr  , dupa ce se racesc se pot pudra cu zahar pudra

Sper sa incercati reteta si va doresc , 

pofta buna de sarbatori

Leave a Reply

