Icre pe pat de legume

5 icreFiind prima reteta din 2016, va doresc tot binele din lume, sa vi se indeplineasca toate dorintele pe care vi le-ati pus la miezul noptii !6 a icre

Ingrediente :

  • icre de crap, hering si stiuca
  • 2 linguri ulei de masline
  • 4 linguri iaurt grecesc
  • suc de lamâie
  • 50 ml apa minerala
  • legume : ceapa rosie, ardei gras, rosii, masline doar decor daca sânteti in Croaziera
  • somon afumat
  1. Icrele fiind sarate le-am pus pa desarat in bucati de tifon , pe cele de crap si hering impreuna si pe cele de stiuca separate 
  2. Le-am lasat la desarat vreo 5 ore apoi la scurs 
  3. Icrele de crap si hering se mixeaza cu câte putin iaurt grecesc alternând cu ulei de masline, apa minerala si  sucul de lamâie pâna ajung pufoase, la consistenta dorita6 icre
  4. Se opreste mixerul, se adauga icrele de stiuca, se amesteca cu o spatula
  5. Pentru ca am vrut sa ornez cu un posh nu am pus ceapa, am presarat-o deasupra
  6. Icrele le-am pus pe bucati de ceapa rosie, castravete, rosii
  7. La decor am folosit ardei gras rosu, masline, somon afumat

glitterfy5154305556B81

 

Leave a Reply

