Fursecuri cu banane la microunde

8furseuri cu bananeNu le-as fi facut la microunde dar dupa ce am facut compozitia când am dat drumul la cuptor sa se încalzeasca am constatat ca nu functioneaza  *:-O surpriză *X( furios*~X( la capătul răbdării! Au iesit foarte bune dar nu la fel de aspectuoase

Ingrediente:10 fursecuri cu banane

  • 4 banane foarte coapte
  • 1 lingura seminte de  chia- tolerat -dar acceptat din atac
  • goji
  • 2 linguri tarâte de ovaz
  • 2 linguri tarâte de psyllium
  • 1 lingura faina de soia – tolerat
  1. Simplu si usor de facut, se maruntesc cu furculita, se amesteca cu chia si goji, le lasam ~ 15 min sa se umfle, adaugam tarâtele de ambele feluri si faina de soia
  2. Compozitia se lasa cel putin jumatate de ora sa se hidrateze bine, a mea cred ca a stat mai mult pentru ca intre timp am constatat ca al meu cuptor nu ma ajuta… *:(( plângând*/:) sprâncene ridicate *8-| dă ochii peste cap9 fursecuri cu banane
  3. Asa încât fiind pacat de ingrediente am tapetat tava cuptorului de la microunde cu hartie de copt, cu mâna usor umeda am facut guguloaie, le-am îngramadit sa incapa toate (mi-am zis ce-o iesi o iesi !) si am setat cuptorul la 20 min la început pe copt si 10 min pe grill

Va doresc sa va mearga din plin si…

pofta buna de sarbatori

 

 

Leave a Reply

