Crema trio cu blat la MW

2Daca nu-mi functioneaza cuptorul de la aragaz am gasit solutia salvataoare , pot sa coc la microunde…nu iese ca si la cuptor dar merge !

Blat5

  • 2 oua
  • 4 linguri tarâte de ovaz
  • 1 lingurita faina de konjac
  • un vârf lingurita turmeric
  • 2 linguri SlimSugar  / alt indulcitor dupa gust
  • 2 lingurite praf de copt
  • esente  de vanilie, cozonac, unt, alune si frisca
  • un praf de sare

Insiropat

  • cafea fara zat

Crema

  • 500 ml lapte degresat
  • 300 gr iaurt grecesc / alt iaurt
  • 2 linguri budinca de vanilie fierbere  / alta budinca/ amidon- tolerat
  • îndulcitor nu am pus, a mea îl contine
  • 2 lingurite ness
  • 2 lingurite cacao degresata – tolerat
  • esente  de rom, ciocolata, alune si frisca
  • 20 gr gelatina

Decor-obtional

 

  1. Albusurile se mixeaza cu praful de sare, când se albesc se adauga praful de copt, se mixeaza pâna se bat foarte bine si devin o spuma tare
  2. Galbenusurile + îndulcitorul + esentele se mixeaza pâna se albesc si-si maresc volumul
  3. Se opreste mixerul, se înlocuieste cu un tel manual, se adauga treptat  în albusuri compozitia de galbnusuri apoi ingredientele uscate amestecate ( tarâtele + faina de konjac + turmericul )3
  4. Compozitia am turnat-o intr-o forma de silicon ( 16 X 16 ) si am pus-o la MW , în 15 min a fost gata, am pus-o pe un gratar la racit
  5. Din lapte si praful de budinca se face o budinca pe foc sau cum o fac eu la microunde  , cand a fost gata am adaugat iaurtul si gelatina hidratata 4
  6. Crema se imparte in 3 boluri in mod egal, una va ramâne alba, in cea de-a 2-a se adauga ness si în urmatoarea cacao
  7. Forma in care am copt se tapeteaza cu folie alimentara, se pune blatul si se insiropeaza, crema alba se da la rece sa se întareasca putin apoi o turnam peste blat, se da la rece si o tunam pe urmatoarea când este suficient de intarita sa nu se amestece culorile
  8. Pentru ca mai aveam câteva mashmallow-uri le-am taiat cu foarfeca de bucatarie si le-am înfipt in ultima crema dupa ce am turnat-o
  9. Se da la rece, intr-o ora am putut sa o tai foarte bine

Sa aveti, pofta buna de sarbatori

 

 

Leave a Reply

