Tort de clatite cu dulceata

1 tort de clatiteIngrediente:2

  • 3 oua
  • un praf de sare
  • un vârf lingurita praf de copt
  • 400 ml lapte degresat
  • 3 linguri faina de soia – tolerat
  • 3 linguri pudra de drojdie inactiva / fulgi drojdie inactiva

Pentru umplut

Decor

  • goji
  1. Oualele si praful de sare le-am batut putin cu un tel manual si am adaugat restul ingredientelor in ordinea enumerata mai sus
  2. Le-am lasat ~ 10 min sa se înprietenesca si eventual sa vad daca-si schimba consistenta3
  3. Tigaia am sters-o cu un servetel imbibat in ulei de masline, am lasat-o sa se incinga bine si am inceput sa pun cu un polonic din compozitie
  4. Mi-au iesit 9 clatite ( acum depinde si de marimea tigaii !)4
  5. Am tapetat cu folie alimentara o forma, iar dulceata care era facuta ieri se întarise asa ca a trebuit sa o pun putin la baine-marie sa se lichefieze cât sa fie tartinabila
  6. In forma am pus o clatita, o lingura de dulceata…deasupra dulceata si am presarat goji
  7. Se da la rece, dupa o ora am putut se poate servi !

Spor la treaba si…

pofta buna

Leave a Reply

