Osso buco cu ciuperci

8 osso bucoMai pe româneste Rasol de vita cu ciuperci , eu o fac la Slow Cooker dar se poate face si la cuptor in lipsa lui desi va sfatuiesc sa va luati, mâncarea se face lent pastrandu-si nutrientii si vitaminele, doar adaugi ingredientele si el isi face treaba fara sa amesteci, fara supraveghere, poti gati de la ciorbe, supe, felul doi la deserturi si pâine

Ingrediente:9 osso buco

  1. Bucatile de rasol le-am uscat cu un servet absorbant , le-am tavalit prin amidon si apoi puse intr-o cratita antiaderenta cu un pic de ulei cât sa-si schimbe culoarea pe fiecare parte
    Nu au avut toate loc asa ca le-am facut pe rând
  2. Dupa ce sânt gata se aseaza in vasul slow cooker-ului sub capac sa stea calde10 osso buco
  3. In acelasi vas adaugam ceapa taiata julien si ardeiul, adaugam putina apa, punem capacul si lasam cat sa se inmoaie
  4. Adaugam amestecul de rosii pasate, pasta de ardei si zarzavat cu sare apoi ciupercile taiate dupa cum dorim
  5. Se pune capacul, sa se inmoaie ciupercile, adaugam apa calda daca este cazul si gata am terminat cu focul, turnam in vas peste rasoale, adaugam piperul boabe, foile de dafin, montam vasul si-i dam drumul
  6. Eu de regula pregatesc seara, o las 3- 4 ore si o pun a 2-a zi ( dimineata inca este cal vasul ! ) inca 1-2  ore( dupa cât este de fiarta) incat la pranz mâncarea este calda, pentru carne nici nu-ti trebuie cutit atât este de bine facuta!  Sau se poate pune dimineata  si când veniti de la servici aveti mancarea gata

 

Spor la treaba si…pofta buna

 

Leave a Reply

