Frigarui perfecte

7

Poate o sa spuneti “E ..mare reteta, ceva obisnuit  !” o sa va spun ca le-am facut cu noua mea  “jucarie”   pe care mi-o doream de mult ! Ferigaruile ies de  ti-e mai mare dragul sa le vezi, in fond prima data ne încânta privirea si apoi gustul preparatului…

Reteta este banala, am pus in dispozitivul de frigarui8

  • cotlet de porc
  • pulpe dezosate de pui
  • ardei gras rosu si verde
  • ceapa rosie
  • carnati de casa

Garnitura napi la microunde

  1. Am facut de fapt cam cu ce aveam in congelator si frigider nu ma asteptam sa vina comanda asa de repede
  2. Carnea am pus-o la marinat o jumatate de ora in sos de soia si Cola 
  3. Am început sa pun in dispozitiv alternand straturile de carne, cârnati cu legume9
  4. Se pun betele, se taie ( se vede mai bine cum se procedeaza in link-ul de mai sus ), frigaruile le-am facut la gratar
  5. Napul l-am taiat ca pe cartofi ( aici m-am inselat, nu stiam ca are asa multa apa, ar fi trebuit sa fac din 2 napi ) si am facut la microunde ( nu-mi merge cuptorul de la aragaz  ! *X( furios*~X( la capătul răbdării*:-&lt oftat10
  6. Ies obligatoriu 16 frigarui, cum sântem doar doi la masa, am oprit sa fac odata, restul le-am înfoliat si le-am pus la congelator

Spor la treaba si …

Leave a Reply

