Inteligenta cu cacao la masina de pâine

2Va asigur ca nu este nici o deosebire intre prajitura facuta la masina de pâine si cea facuta la cuptor, din contra nu trebuie pazita de frica ca s-ar arde ! Setam si stam linistite, doar din curiozitate ne mai uitam din când in când…Ingredientele le-am folosit ca si la cea coapta la cuptor  

Inteligenta cu cacao

Ingrediente : 3

  • 600 ml lapte degresat
  • un praf de sare
  • 6 oua
  • 2 linguri slim Sugar   /alt indulcitor dupa gust
  • esente  de rom, ciocolata, visine si ciocolata, cozonac, unt
  • 300 gr branza degresata
  • 6 linguri tarâte de ovaz
  • 3 linguri amidon – tolerat
  • 2 lingurite cacao degresata – tolerat
  • 2 linguri  pudra / fulgi drojdie inactiva
  1. Laptele se încalzeste putin cu îndulcitorul si praful de sare sa fie caldut
  2.  Ingredientele solide ( tarâtele, amidonul, drojdia inactiva, cacao si praful de copt ) se amesteca intr-un bol
  3. În cuva masinii incepem sa adaugam laptele pregatit, oualele, esentele, branza si amestecul solid
  4. Masina se seteaza la programul de prajituri4
  5. La mine dureaza 1h50″, dupa 30 min cât dureaza coacerea am scos paleta si am lasat sa continue 
  6. Când s-a terminat am scos cuva si am lasat asa cu prajitura in ea sa se raceasca apoi am rasturnat odata si înca odata ca prajitura sa fie cu partea cu care a stat in cuva in sus

Sa aveti 

spor la treaba

 

Leave a Reply

