Inteligenta la masina de pâine

1 inteligenta

 

M-am convins ( pentru ca am fost nevoita *:-&lt oftat*:D rânjet !) la masina de pâine ies niste prajituri grozave ! Prajitura de fata am facut-o dupa cea postata Isteata cu goji

Ingrediente:

  • 500 ml lapte degresat
  • un praf de sare
  • 2 linguri  SlimSugar/alt indulcitor dupa gust
  • goji
  • 4 oua
  • esente de vanilie, cozonac, unt
  • razatura de lamâie
  • 150 gr brânza degresata
  • 4 linguri tarâte de ovaz
  • 2 linguri amidon – tolerat
  • 2 lingurite praf de copt
  1. Laptele se pune sa se incalzeasca pâna da in fiert cu îndulcitorul, praful de sare, razatura de lamâie si goji, se lasa sa se raceasca pâna este caldut
  2. Tarâtele , amidonul si praful de copt se amesteca într-un bol2
  3. În cuva masinii punem in orine : laptele preparat, esentele, brânza si amestecul cu tarâte
  4. Masina de pâine se seteaza la programul de prajituri, la mine dureaza 1h 50min  din care 30min amesteca si restul coace
  5. Dupa 30 min am scos paleta si am lasat masina sa-si faca treaba
  6. Când a fost gata am scos cuva si am lasat prajitura inauntru pâna s-a racit ( este moale si cea facuta la cuptor se lasa sa se raceasca  apoi se scoate din tava sau se portioneaza in ea) doar atunci am scos-o

Spor la treaba si …

pofta buna (5)

 

Leave a Reply

