Buseuri cu iaurt si chia

2

Facând aluatul de Merdenele cu carne   si cele cu branza  de data asta indulcit au iesit niste prajiturele foarte bune,moi si parca imita foaia de placinta. În cuptor erau foarte umflate ( se vede in poza) dar lasandu-le sa se racoreasca s-au cam lasat 

Aluat                                                                                                                                   

  • 3 0ua
  • un praf de sare
  • 2 linguri SlimSugar  /alt îndulcitor dupa gust
  • esenta  de cozonac, unt, vanilie
  • 2 linguri tarâte de ovaz (in atac puneti 1,5 linguri  )
  • 2 linguri tarâte de grau
  • Lingura faina de konjac
  • 2 linguri  pudra / fulgi drojdie inactiva
  • 1 lingurita rasa praf de copt
  • ~ 100 + 100 ml lapte degresat

Umplutura

  • 2 linguri seminte chia- tolerat dar acceptat din atac
  • goji – tolerat dar acceptat din atac
  • 1oo ml lapte degresat
  • 300 gr crema  quark
  • 1 lingura slimsugar /alt îndulcitor dupa gust
  • 1 albus nebatut
  • esente de unt, vanilie

Pentru deasupra

  • un galbenus + putin lapte/apa
  • obtional seminte de mac, susan (tolerat ) sau negrilica – permis
  1. Peste semintele de chia am turnat laptele fierbine si le-am lasat jumatate de ora amestecând sporadic in ele, dupa ce s-au racit am adaugat si celelalte ingrediente fara albus3
  2. Ingredientele pentru aluat le-am amestecat cu 100 ml lapte
    Pentru ca a trebuit sa plec, am pus totul in frigider
  3. Când m-am întors dupa vreo 3 ore compozitiile erau groase asa ca în aluat a trebuit sa mai adaug 100 ml lapte iar in umplutura am pus albusul 
  4. Aluatul l-am turnat in tava (38 X 25) tapetata , l-am dat la copt ( 180gr) cat sa se întareasca si sa poata fi desprins de pe hârtie4
  5. Se desprinde hârtia de copt si foaia de aluat se împarte in 8 bucati
  6. Pe fiecare bucata se pune o lingura de umplutura, se strange si daca nu vrea sa setea prindeti cu scobitori sa stea cât de cât…
  7. Deasupra se unge cu galbenusul amestecat cu lapte/apa, se presara cu ce doriti si se dau din nou la cuptor (180gr)de data asta pâna se rumenesc frumos

pofta buna (5)

 

Leave a Reply

