Chipsuri din napi

2 chipsuri din napiPacat ca s-au terminat prea repede… Sfatul meu este sa nu faceti doar o tava pentru ca în mod sigur veti avea si alti musafiri la rontait  chiar daca nu sânt dukani ! Se pot face si din gulii, pastârnac, patrunjel, sfecla rosie sau morcovi 

Ingrediente:5

  1. Napii i-am curatat de coaja si feliat  cât mai subtire
  2. Mi-am pus manusi de unica folosinta si într-un bol  am stropit cu ulei, i-am amestecat bine încât sa ajunga pe fiecare felie
  3. Deasupra am presarat sarea, piperul si mirodeniile ( aici puteti sa schimbati, sa puneti ce va place/ce aveti în casa ), se amesteca bine4
  4. O tava mare de cuptor se tapeteaza cu hârtie de copt iar feliile se aseaza una lânga alta, se dau la cuptorul preâncins la 180 gr cu ventilatie ( daca este dotat cuptorul )
  5. Daca vreti sa-i faceti foarte crocanti va trebui sa lasati focul foarte mic si implicit va dura mai mult
  6. Urmariti când se fac pe o parte sa-i întoarceti , atentie se fac foarte repede !

In mod sigur veti avea pofta-buna

 

Leave a Reply

