Chiftelute din carne si cascaval umplute cu oua de prepelita

 

5Foarte bune la orice masa sau în deplasare, le serveste toata familia 

Ingrediente:

  • carne tocata in casa de curcan (poate fi de vita, pui, porc )6
  • o ceapa mica rosie taiata  marunt
  • sare, piper cayenne
  • boia afumata, cimbru, ierburi de provence
  • patrunjel si marar verzi
  • 100 gr cascaval dietetic  ras prin razatoarea mica
  • usturoi verde ( acum iarna din congelator )
  • 1 ou de gaina

Pentru umplut

  • oua de prepelita

drojdie inactiva   pentru presarat deasupra

  1. Carnea tocata se amesteca cu ceapa, sare, piper, condimentele, verdeata, cascavalul ras, usturoiul verde ( sau uscat ) si oul de gaina
  2. Eu amestec cu o lingura de lemn, trebuie aerata foarte bine apoi pusa într-o punga si lasata la rece cel putin o ora
  3. Oualele de prepelita le-am fiert si curatat7
  4. Din compozitie am facut gramajoare pe care am pus câte un ou si l-am invelit cu carnea apoi având chifteaua formata într-o mâna cu cealalta am presarat drojdie inactiva încât sa fie acoperita chifteaua pe toata suprafata
  5. Am asezat chiftelele într-o tava tapetata cu hârtie de copt si le-am pus la cuptorul preâncins la 180 gr

Spor la treaba si pofta buna

 

Leave a Reply

