Inimioara cu Devi Slim

2

 

Intre cafea si ness prefer pe ultimul dar Devi Slim este mult mai bun ca si gust si mai ales ca ajuta in dieta, de aceea m-am gandit sa-l folosesc si la prajitura inlocuind un tolerat ( cacao ) cu el

Blat

Crema

  • 500 ml lapte degresat
  • 2 linguri budinca de vanilie  / alta budinca/2 linguri amidon – tolerat
  • îndulcitor nu am pus, budinca mea contine
  • 3oo brânza degresata
  • 2 lingurite ness
  • 2 lingurite Devi Slim
  • un vârf lingurita turmeric
  • esente de rom, ciocolata, visine si ciocolata, frisca si alune
  • 20 gr gelatina pudra
  1. Se pregatesc ingredientele pentru blat: peste albusuri se adauga un praf de sare, galbenusurile se pun intr-un bol împreuna cu îndulcitorul , iaurtul si esentele iar ingredientele uscate ( tarâtele, faina de konjac si laptele praf ) in altul
  2. Albusurile se mixeaza, când încep sa se albeasca se adauga praful de copt, se continua pâna devin foarte tari, la fel se mixeaza si galbenusurile cu restul adausurilor din ele, oprim mixerul4
  3. Cu un tel amestecam in albusuri încet si adaugam treptat amestecul de galbenusuri si ingredientele uscate
  4. Compozitia se împarte în doua boluri egale, într-una adaugam Devi Slim-ul
  5. În tava care va merge la cuptor incepem sa punem alternativ aluat de culoare alba si cel colorat
  6. Se da la cuptorul preâncalzit la 160 gr, dupa ce s-a copt se scoate pe un gratar si dupa ce se raceste se taie orizontal în doua
  7. Gelatina se pune la înmuiat si facem o budinca pe aragaz sau la microunde  cum o fac eu, când este gata se încorporeaza brânza , se lasa 5 min si adaugam gelatina, amestecam bine
  8. Crema obtinuta am împartit-o în doua boluri, într-una am adaugat Devi slim si ness, esente in ambele
  9. Crema este cam fluida asa ca trebuie lasata la rece ( eu le-am pus pe pervaz, singurul convenient al frigului de afara ) sa se întareasca cât sa fie tartinabila
    Nu uitati sa amestecati din când în când sa nu se formeze pojghita deasupra !
  10. Forma în care am copt am tapetat-o cu folie alimentara, am pus un blat iar cremele alternativ neuitând ca opresc putina din crema alba pentru ornat
  11. Se da la rece, când este întarita se scoate din forma si se poate savura cu placere !

Sa aveti pofta buna si spor la treaba

Leave a Reply

