Budinca cu orez konjac

4 budincaEu am sa enumar cantitatile din care am facut dar voi puteti sa faceti la jumatate , decorul de cacao poate fi inlocuit (daca vreti sa scoateti toletarul) cu ness sau îndulcitor pudra

Ingrediente:

  • 2 pachete paste konjac
  • 2 linguri SlimSugar/alt îndulcitor dupa gust
  • 500 ml lapte degresat
  • 4 linguri tarâte de ovaz
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 4 oua
  • esente  de vanilie, cozonac si unt
  • razatura de lamâie
  • goji
  • cacao (tolerat) / ness / îndulcitor pudra
  1. Daca aveti orez  cu atât mai bine, eu am avut fidea pe care am pus-o in robot sa o marunteasca
  2. Laptele se pune la fiert, se adauga orezul, îndulcitorul, goji, razatura de lamâie, se lasa sa fiarba 15 min 5 budinca
  3. Când l-am luat de pe foc am adaugat tarâtele de ovaz  si faina de konjac, l-am dat la rece
  4. Dupa ce s-a racit am încorporat galbenusurile, albusurile mixate si esentele
  5. Compozitia obtinuta am turnat-o în forma si la cuptor cu ea la 180 gr
  6. Dupa ce s-a copt am rasturnat , lasata sa se raceasca si apoi decorata cu cacao sau cu ce doriti

Satioasa si foarte buna , sa aveti         pofta buna (5)

Leave a Reply

