Linzer dukan cu mix de fibre

5 linzer

 

Mi-a trimis Adiograsime.Ro pentru testare mixul de fibre , înca nu este tradus poate se numeste altfel…asa l-am denumit eu…daca am gresit am sa revin …Cert ca-mi place cum se comporta dar si dupa coacere îmi place textura pare mai fina si fata de faina obisnuita, sotul meu nici nu a stiut ce manânca *;) face cu ochiul *:-O surpriză*:)) hohote de râs

Ingrediente7 linzer

  • 80 gr mix de fibre
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 2 linguri tarâte de ovaz
  • 2 linguri SlimSugar /alt îndulcitor dupa gust
  • 4 oua
  • 1 lingurita praf de copt
  • 2 lingurite ulei de cocos
  • ~ 25 ml apa
  • esente  de vanilie, cozonac si unt
  • un praf de sare
  •  orice Dulceata dukan  doriti/aveti
  • indulcitor pudra / alt îndulcitor râsnit
  1. Mixul de fibre se amesteca cu faina de konjac, tarâtele de ovaz si praful de copt
  2. Oualele intregi împreuna cu îndulcitorul, sarea si esentele se bat putin cu o furculita6 linzer
  3. Peste amestecul cu mix se adauga amestecul cu oua, apa si la sfârsit uleiul de cocos
  4. Trebuie sa rezulte un aluat bine legat, se înfoliaza si se da la rece o jumatate de ora
  5. Aluatul se întinde între doua folii alimentare ( se prinde putin ) , se decupeaza dupa dorinta
    Sfatul meu  sa intindeti mai subtire aluatul , el creste la copt
  6. Se coc la 180gr , dupa ce s-au copt se ung , se pudreaza si se servesc cu placere

Sa aveti pofta-buna

Leave a Reply

