Biscuiti cu ciocolata din amestec fara carbo

5 biscuiti

Sunt pufosi cu o textura aparte

Ingrediente

Umplutura si decor

  1. Albusurile se mixeaza cu un praf de sare
  2. Galbenusurile+îndulcitorul+esentele se mixeaza si acestea , se adauga peste albusuri amestecând încet cu o paleta 7
  3. Amestecam separat amestecul de faina fara carbo+faina de konjac+laptele praf+cacao+praful de copt si le încorporam în compozititia de mai sus alternând cu lapte lichid degresat când începe aluatul sa se îngroase
  4. Am lasat 20 min timp în care compozitia s-a mai îngrosat si a trebuit sa mai adaug putin lapte
    Aluatul trebuie sa fie curgator dar nu ca la chec ceva mai adunat sa nu se împrastie
  5. Într-un posh am pus aluatul si în tava tapetata am facut buline distantate între ele si le-am copt la 180 gr
  6. Dupa ce s-au racit am amestecat ingredientele pentru umplutura, am unit doi câte doi biscuiti si daca mi-a ramas am si decorat
Leave a Reply

