Prajitura televizor – dukan

6 televizorIn mod sigur ati gustat pe cea adevarata  o prajitura care nu lipsea la sarbatori cu doua blaturi de cacao si unul alb la mijloc , o crema si glazura de ciocolata , eu am dukanit-o si a iesit minunata , este mult de scris dar se face foarte usor !

Crema

  • 500 ml lapte degresat
  • 2 linguri budinca de vanilie /alta budinca/amidon – tolerat11 televizor
  • 500 gr iaurt degresat
  • 20 gr gelatina pudra
  • esente de vanilie, rom, ciocolata, visine si ciocolata
  •  budinca mea contine îndulcitor deci n-am pus
  • 2 lingurite cacao degresata  – tolerat

Blaturile cu cacao

  • 4 oua
  • 4 linguri tarâte de ovaz
  • 1 lingurita  faina de konjac
  • 1 lingurita cacao degresata  – tolerat
  • 1 lingurita ness
  • 2 lingurite praf de copt
  • 2 linguri SlimSugar /alt îndulcitor dupa gust
  • esente de rom, cozonac, unt,ciocolata, visine si ciocolata, alune si frisca
  • un praf de sare

Blatul alb

De însiropat

  • pentru blaturile cu cacao : cafea de la filtru + îndulcitor
  • pentru blatul alb : apa + îndulcitor
  1. Intentionat am început cu enumerarea ingredientelor pentru crema pentru ca aceasta fiind cam fluida pâna se întareste dureaza si avem timp sa facem blaturile
  2. Se face budinca din lapte si praful de budinca pe aragaz sau la microunde  cum fac eu, se adauga la sfârsit iaurtul si gelatina hidratata 
  3. O sa avem nevoie de doua portii crema alba si o portie cu cacao – am împartit-o în trei caserole si am adaugat esentele, se dau la rece
  4. Pentru blaturile cu cacao albusurile se bat spuma cu un praf de sare, la fel galbenusurile+îndulcitorul+esentele , acestea din urma se adauga peste albusuri amestecând încet cu un tel manual/spatula8 televizor
  5. Tarâtele + faina de konjac + praful de copt se amesteca si se încorporeaza în compozitia de mai sus
    Aici este la latitudinea voastra daca faceti un blat pe care ulterior sa-l taiati în doua pe orizontala sau împartiti compozitia în doua si faceti pe rând câte un blat , eu asa am facut, se fac  foarte repede
  6. Se coc la 160 , într-o tava ( 28 X 20 ) de silicon/tapetata 
  7. Facem si blatul alb , albusurile se mixeaza cu praful de sare, galbenusurile cu îndulcitorul si esentele, se adauga acestea peste albusuri amestecând încet cu un tel manual/spatula 
  8. Amestecul de faina + lapele praf + praful de copt se încorporeaza si acestea alternând cu laptele lichid cât sa iasa un aluat ca de chec
  9. Turnam compozitia în aceasi tava în care am copt si blaturile cu caco, tot la 160 gr9 televizor
  10. Dupa ce crema a devenit tartinabila si blaturile s-au racit, folosim aceasi tava tapetata cu folie alimentara, punem un blat cu cacao, însiropam , punem crema alba, blat alb însiropat, crema alba, blat cu caco însiropat, crema cu cacao10 televizor
  11. Se da la rece, dupa ce s-a întarit se poate servi ( eu l-am facut seara, a 2-a zi se putea portiona perfect ! )

pofta buna (5)

Leave a Reply

