Tort velvet spirala

1 velvet

Poate fi un tort pentru ocazie, nimeni nu o sa stie ca este dukan ! Se face foarte usor doar va trebuie rabdare pana se întareste 

Blaturile

Crema

  • 500 ml lapte degresat
  • 500 gr iaurt degresat/crema de branza quark
  • 2 linguri budinca de vanilie fierbere /alta budinca/amidon – tolerat
  • îndulcior nu am pus, budinca mea are
  • 20 gr gelatina pudra
  • esente de visine, visine si ciocolata
  1. Piureul de sfecla l-am facut din sfecla coapta si blenduita putin
  2. Pentru ca aveam cuptorul încalzit am început cu blaturile desi n-ar fi fost rau sa îccet sa fac crema…
  3. Albusurile se mixeaza spuma cu praful de sare3 velvet
  4. Se mixeaza si galbenusurile + îndulcitorul + esentele, se adauga peste albusuri treptat, amestecând cu un tel manual
  5. Ingredientele solide ( amestecul de faina + faina de konjac + laptele praf + praful de copt) se amesteca si se adauga peste compozitia de mai sus alternând cu piureul de sfecla si laptele lichid, trebuie sa iasa un aluat de chec, daca mai este nevoie mai adaugati lapte lichid
  6. Sa fim siguri ca blaturile or sa fie egale, compozitia se împarte în doua boluri egale
  7. Într-o tava(38 X 25 ) tapetata cu hârtie de copt se toarna aluatul din primul bol, se întinde uniform, se da la copt la 160 gr
  8. Dupa ce este gata, se rastoana pe gratar, se dezlipeste hârtia de copt si o refolosim la al 2-lea blat
  9. Aluatul pentru al 2-lea blat s-a cam întarit între timp de aceea am mai adaugat lapte ( nu l-am masurat ), trebuie sa ajunga la aceasi consistenta ca la primul blat , se coace si acesta la fel ca primul
  10. Gelatina se pune la hidratat
  11. Din praful de budinca si laptele lichid se face o budinca la microunde   cum o fac eu  /la aragaz, când este gata, fierbinte fiind se adauga iaurtul si gelatina lichefiata ca , se lasa la rece , amestecati din când în când , trebuie sa se întareasca dar nu de tot doar sa fie tartinabila, sa nu curga4 velvet
  12. Pastrati crema si pentru uns deasupra !
  13. Blaturile se taie pe verticala si vom obtine 4 blaturi, pe fiecare se pune crema , se ruleaza si urmatorul blat în continuare îl vom rula pâna terminam 
  14. Crema care a ramas am uns tortul deasupra dar am pastrat putina si pentru decor, de data asta s-a colorat cu esenta de visine si de visine cu ciocolata
  15. Eu l-am facut dupa-amiaza si a 2-a zi l-am taiat

Asta-i tot, nu-i asa ca nu e greu ?

Sa aveti pofta mare si …spor la treaba

Leave a Reply

