Tarta cu rubarba si fibre de bambus

8 tartaFibrele de bambus, o noutate la ,se comporta ca si faina de konjac,  înca n-au aparut pe site urmeaza dar mi-au fost trimise spre testare

Ingrediente:

Umplutura

  • 300 gr rubarba
  • ~ 200 gr visine – numai daca sunteti in consolidare/stabilizare
  • SlimSugar  / alt îndulcitor dupa gust
  • 1 lingurita fibre de bambus
  1. Cu o furculita se bat oualele cu un praf de sare, se adauga îndulcitorul si esentele
  2. În alt bol se pun tarâtele + amestecul de faina + fibrele de bambus + drojdia uscata + praful de copt, peste acestea se încorporeaza amestecul de oua, se adauga putina apa sa se adune bine aluatul, se ung palmele cu putin ulei, se acopera aluatul si se lasa cel putin o jumatate de ora la dospit6 tarta
  3. Rubarba si visinele au fost congelate, asa cum au fost le-am pus într-o craticioara pe foc cu îndulcitorul, am acoperit cu un capac si le-am lasat sa dea cateva clocote, dupa ce s-au racit am adaugat lingurita cu fibre de bambus sa se îngoase sosul format
  4. Din aluat am luat jumatate, am întins cu sucitorul, l-am decupat cu rola de grilaj si l-am taiat putin mai mare decât forma de tarta
    Nu prea mi-a iesit reteaua dar nici timp sa o refac nu aveam !
  5. Restul de aluat l-am întins si apoi l-am pus în forma, am turnat umplutura si deasupra grilajul
  6. Cum n-am mai avut un ou sa ung aluatul l-am lasat asa
  7. Se da la cuptor la 160 gr , dupa ce se coace se scoate din forma, în mod normal se taie tarta când este rece dar numai daca rezistati ,  nici eu n-am rezistat !

Spor la treaba si pofta buna (5)

 

Leave a Reply

