Frigarui cu ciuperci la Tefal Actifry

9 frigarui

Ingrediente

  • piept de pui si de curcan
  • mustar
  • sare, piper cayenne
  • cimbru, rozmarin, oregano
  • foi de dafin
  • mujdei de usturoi
  • Coca – cola cât sa acopere carnea
  • bucati de ardei gras si ceapa
  • ciuperci
  • 1 lingurita ulei de masline cu gust de usturoi
  1. Intâi am facut ciupercile, dupa ce le-am spalat le-am taiat în bucati mai marisoare, le-am sarat si piperat apoi le-am pus în friteuza cu o lingurita de ulei stropit deasupa
  2. Când au fost gata le-am scos si le-am acoperit sa stea la caldura10 frigarui
  3. Carnea am marinat-o de seara pâna a 2-a zi într-o marinata facuta din mustar, sare, piper, foi de dafin, mujdei de usturoi si cola 
  4. Am folosit ustensila descrisa AICI  dar pentru a avea loc în friteuza le-am taiat în doua
  5. Cum ciupercile si-au lasat putina zeama nu a mai fost necesar sa pun ulei, am asezat frigaruile si am dat drumul
  6. Din când în când am ridicat capacul sa vad cum arata, când a început sa miroasa frumos si s-au rumenit am oprit aparatul
  7. Ciupercile si frigaruile au fost gata în 25 min

Se face usor si este si sanatoasa !

 

Leave a Reply

