Costite de porc la Tefal Actifry

4Pentru costite un bait din

Garnitura

  • gulie
  • cartofi
  1. Costitele le-am curata de grasime si pielite, am amestecat ingredientele pentru bait si cu acesta am amestecat într-un bol costitele , sa fie unse pe toate partile, le-am lasat 2 ore
  2. În friteuza am pus costitele si i-am dat drumul , m-am uitat ocazional prin geamul de vizitare dar am mai ridicat si capacul, a durat 30 min5
  3. Intre timp am curatat gulia si cartofii, le-am feliat, sarat piperat si i-am lasat în strecuratoare sa se scurga bine apa
  4. Când costitele au fost gata le-am pus într-un castron de Yenna acoperit sa tea la cald
  5. Am sters cu prosoape absorbante cuva si paleta ( nu au lipsit manusile !), si am pus gulia si cartofii, în 25 min au fost gata !

Usor de facut, s-au consumat cu mare pofta lânga un mujdei de usturoi pofta buna

 

Leave a Reply

