Mucenici muntenesti – dukan

7 muceniciMagazinele sunt pline cu fel de fel de pungi cu mucenici doar sa-i pui la fiert, numai ca fiind facuti din faina alba noua ne ramâne sa ne uitam luuung…dar daca facem noi cu ce avem permis am rezolvat problema, vom fi si noi în rândul lumii pe 9 martie ! E drept, i-am facut mai devreme în primul rând din curiozitate daca ies si daca au iesit i-am uscat si o sa-i pastrez într-un saculet de panza pâna o sa le vina rândul sa-i pun la fiert

Ingrediente9 mucenici

  1. Stiu ca mucenicii adevarati fiind de post se fac fara oua dar n-am vrut sa risc sa stric ingredientele facând doar cu apa iar în privinta îndulciorului, daca nu vreti nu-l folositi, puteti sa faceti aluatul sarat
  2. Sa trecem la treaba, sa facem aluatul : toate ingredientele uscate se pun într-un bol 8 mucenici
  3. În altul punem oualele, esentele, praful de sare sile batem putin cu o furculita , turnam compozitia peste ingredientele uscate, amestecam cu o lingura si se formeaza aluatul
  4. Ungem palmele cu putin ulei si framantam pâna nu se mai prinde de mâna
  5. Aluatul nu l-am mai lasat la odihna, l-am pus într-o punga de plastic –  altfel se usuca ! si am luat din el câte putin , am început sa modelez opturi, daca aveti aparat rezolvati mai repede
  6. E drept, ia ceva timp dar cu o muzica pe fundal sau cu o emisiune interesanta la TV trece timpul repede, aluatul este foarte maleabil, modelati de placere 
  7. Dupa ce i-am terminat i-am asezat în tava pe foaie de silicon sau puneti hârtie de copt 
  8. Cuptorul l-am încalzit 15 min la putere maxima,  si am pus tava cu mucenici,cuptorul oprit ! am lasat pâna s-a racit iar munenicii sunt uscati
  9. Observati ca i-am si cântarit *:)) hohote de râs *=)) mă tăvălesc pe jos de râs *:)) hohote de râs

spor la treaba

 

 

Leave a Reply

