Dobos cu nocilla

8Pentru 2 blaturi:

Crema 

  1. Se mixeaza albusurile cu praful de sare, la fel si galbeusurile + îndulcitorul + esentele , se încorporeaza treptat în albusuri
  2. Amestecul de faina + tarâtele + praful de copt se amesteca, se încorporeaza si ele alternând cu chefirul pâna se obtine un aluat curgator ca de chec9
  3. Compozitia se împarte în 2 boluri egale  pentru ca blaturile sa fie egale, se toarna în tava(38 X 25)  tapetata cu hârtie de copt , se da la copt la 160 gr
  4. Se coc foarte repede, sunt maleabile si albe dupa cum se vede si in poza
  5. Fiecare blat l-am taiat în trei, am obtinut astfel 6 blaturi
  6. Se face crema
  7. Am întins 2 foi alimentare transparente, usor suprapuse sa obtinem o foaie mai mare, se aseaza un blat, crema, al 2-lea blat crema…si nu uitati sa opriti crema de pus deasupra (o vom pune ulterior) se strânge prajitura în folie, se da la rece
    Sau puteti sa asezati într-o casoleta adecvata tapetata cu folie alimentara, în cazul asta puteti sa puneti crema deasupra
  8. Dupa vreo 2 ore am scos prajitura, am decorat, se putea felia foarte bine

Va doresc spor la treaba si…pofta-buna

Leave a Reply

