Pizza cu oua de prepelita

7Aluat

Topping

Sos

  1. Se face aluatul amestecând toate ingredientele, se înfoliaza si se lasa la temperatura camerei
  2. Ingredientele se curata, spala, taie dupa caz si se pregateste si sosul9
  3. Aluatul l-am întins cu mâna într-o forma de tarta ( ∅ 21 cm), l-am uns cu sosul apoi am pus ingredientele topping-ului
  4. Forma am pus-o la copt în cuptorul preâncalzit la 200 gr
  5. Când a fost coapta am presarat cascavalul ras doar sa se topeasca, am lasat cateva minute si am scos forma din cuptor
  6. Dupa ce s-a copt am asezat-o într-o tava sa o pot felia, forma de silicon as fi putut sa o stric 

Va asigur ca o consuma si ne-dukanii !pofta buna

 

Leave a Reply

