Prajitura dukan cu brânza si bezea – Rákóczi

8

Prajitura în varianta adevarata este în mare voga,se spune ca poarta aceasta denumire pentru ca ingredientele sunt unguresti si cum si ingredientele mele au aceasi origine, ma încadrez *:)) hohote de râs   Am pastrat denumirea doar ingredientele le-am adaptat la stilul nostru de viata, mi-a placut ca aspect de cum am vazut-o dar si în varianta dukan a iesit foarte buna !

Blatul

Umplutura

  • 500 gr brânza de vaci
  • 3 oua + 2 galbenusuri
  • 2 linguri SlimSugar /alt îndulcitor dupa gust
  • 2 linguri fibre de bambus
  • razatura de lamâie si portocala
  • esente de unt, vanilie si lamâie
  • goji

Bezea

  • 2 albusuri
  • 2 linguri  / alt îndulcitor râsnit

dulceata de dovleac  /orice altfel de dulceata/gem dukan

  1. Pentru blat, se mixeaza albusurile cu praful de copt, mixam si galbenusurile + îndulcitorul + esentele, oprim mixerul
  2. Galbenusurile mixate se adauga peste albusuri, amestecam cu un tel manual încet, încorporam ingredientele uscate amestecate într-un bol ( amestecul de faina, fibrele de bambus, tarâtele, praful de copt )9
  3. La sfârsit adugam lapte cât sa iasa un aluat curgator ca de chec ( laptele nu l-am cântarit, l-am pus din cutie câte un pic )
  4. Se face si umplutura amestecând toate ingredientele 
  5. Compozitia de blat se toarna într-o tava (28 X 20 ) , a mea este de silicon, în caz contrar tapetati tava cu hârtie de copt, se da la copt la 160 gr , dupa câteva minute o sa prinda o crusta, scoateti  tava din cuptor si turnati umplutura
  6. Lasam pâna se coace si facem bezeaua mixând albusurile foarte bine , dupa ce sunt spumate adaugam îndulcitorul pudra, mai mixam putin sa se topeasca acesta
  7. Bezeaua o punem într-un posh ( sau o punga taiata putin ) si dupa ce s-a copt prajitura ornam dupa preferinta, mai dam la cuptor de preferat la grill sa se aureasca si bezeaua
  8. Suntem la final, în fiecare gol se pune cu lingurita dulceata/gem

Asta-i tot, sa aveti spor la treaba si …pofta buna sa aveti

Leave a Reply

