Cârnati în aluat

6

Am vrut sa mai fac o portie de aluat pentru mucenici  dar m-am razgândit, am facut aluat sarat sa înfasor câtiva cârnati 

Ingrediente:

  1. Amestecul de faina, fibrele de bambus, amidonul si praful de copt le-am amestecat într-un bol si am turnat peste oualele batute cu un praf de sare
  2. Cu mâinile unse se framânta aluatul trecand-ul dintr-o mâna în cealalta pâna devine foarte maleabil, se aseamana ca si textura cu cel adevarat7
  3. Se întinde aluatul cu un sucitor în foma de dreptunghi , se taie fâsii cu care vom înfasura cârnatii
  4. Se ung cu galbenus , se presara cu seminte, se dau la copt la 160 gr

Simplu, de efect si foarte buni !pofta buna sa aveti

Leave a Reply

