Chifle cu amestec fara carbo

5

Nu prea sunt prietena cu pâinea dar am facut icre dukanesti  si merg de minune puse pe jumatate de chifla, cu rosii si castraveti

Ingrediente:

-un pic de lapte si mac (tolerat)pentru decor

  1. Aluatul l-am facut la masina de pâine si le-am pus în ordinea data mai sus , în timp ce masina functiona pâna s-a format aluatul
  2. Am lasat masina sa framante si sa dospeasca aluatul si dupa o ora si jumatate l-am scos7
  3. Aluatul puteti sa-l faceti sub orice forma doriti, mie-mi plac chiflele, dupa ce le-am format le-am crestat cu un cutit foarte ascutit, le-am uns cu lapte si presarate cu mac 
  4. Se dau la copt în cuptorul preâncalzit 10 min la foc mai tare ( 180 gr ) apoi se reduce focul la 160 gr
  5. Nu va asteptati sa iasa foarte pufoase dar au o textura foarte placuta, deosebita chiar, merg si goale daca n-avem altceva la îndemana 

spor la treaba

 

 

Leave a Reply

