Ciorba din afumatura de pasare cu zeama de varza

4 iorbaDupa parerea noastra cea mai buna ciorba de iarna ( cred ca mai fac odata si gata la urmatorul sezon ) împreuna cu ceapa rosie sau verde merge de minune !

Ingrediente :

  • un gât de curcan si un copan de pui afumate
  • ceapa uscata si verde
  • morcov
  • telina
  • fasole verde din congelator
  • gososari din congelator
  • pasta de ardei
  • zeama de varza
  • leustean verde din „gradina” de pe balcon
  • Nu se pune sare !
  1. Gâtul de curcan si copanul le-am taiat în bucati potrivite, le-am pus în apa rece cât sa dea un clocot, am aruncat apa, le-am clatit bine – asa spal eu carnea afumata5
  2. Carnea astfel pregatita am pus-o în oala sub presiune pentru o jumatate de ora dupa ce a început sa fiarba
  3. Între timp am pregatit zarzavatul, am scos zeama din butoi si am dat-o în fiert
  4. Dupa trecerea timpului am desfacut capacul oalei sub presiune si într-o alta oala am pus bucatile de carne, zarzavatul si zeama tinând cont ca mai am de pus si zeama de varza
  5. Dupa ce a fiert zarzavatul si „s-a împrietenit” cu carnea am adaugat zeama de varza, se lasa sa dea câteva clocote si gata, se opreste focul , se presara leustean

pofta buna sa aveti

 

 

Leave a Reply

