Cornulete cu nuca

5 cornulete

Ingrediente:

  • 300 gr faina
  • 1 pachet unt 82% rece
  • 150 gr zahar pudra
  • 5 linguri apa rece
  • 1 lingura otet
  • un praf de sare
  • esenta de vanilie, razatura de lamâie si portocala

Umplutura

  • nuci macinate
  • gem de visine
  1. Peste faina cernuta de adauga untul rece taiat bucatele si restul ingredientelor, se amesteca prin frecare la început , în câteva minute se va face aluatul
  2. Aluatul este putin cam moale, NU mai adaugati faina ! Se înfoliaza si se da la rece pentru cel putin 4 ore dar daca va grabiti ca mine îl puneti într-o punga si-l lasati la congelator o ora6 cornulete
  3. L-am scos din congelator si dupa câteva minute ( în punga fiind ) am dat cu sucitorul peste el pâna se putea întinde
  4. Cantitatile de nuca si gem nu le-am dat pentru ca nu le-am cântarit ( cert este ca am folosit cam 300 gr de gem ), peste nucile macinate am adaugat gemul treptat pâna s-a facut o pasta tartinabila dar care sa nu se întinda
  5. Se fac cornuletele, se umplu si se dau la copt la 180 gr sau dupa cum va cunoasteti cuptorul
  6. Dupa ce s-au copt si racorit le-am pudrat 

Sa aveti spor la treaba si…pofta buna sa aveti

 

Leave a Reply

