Ecleruri dukan

7

Le-am facut dupa aceasi metoda a celor adevarate si au iesit perfecte !

Cojile

Crema

Decor

  1. Într-o craticioara mai înalta se pune apa, laptele, praful de sare, îndulcitorul se da drumul la foc
  2. Faina reducatoare se amesteca cu fibrele de bambus si când apa da în fiert se adauga toata dintr-o data, se amesteca energic cu o lingura de lemn sau un tel, se transfera în alt vas si se lasa sa se raceasca ( acum este rece afara se poate pune pe pervaz )
  3. Între timp mai amestecati sa nu se faca aluat tare9
  4. Dupa ce s-a racit am început sa adaug esentele si câte un ou întai batut separat putin cu furculita, nu se adauga urmatorul pâna nu se înglobeaza anteriorul, am adaugat 4 oua
  5. Pentru ca nu s-a legat aluatul ca la eclerele adevarate am adaugat 1 lingurita faina de konjac, am amestecat energic cu telul si…a sunat telefonul…aluatul meu se întarise cam mult asa ca am mai pus un ou
  6. Se da drumul la cuptor la 200 gr sa se încalzeasca
  7. Aluatul se pune într-un posh (o punga taiata putin la vârf sau se poate pune pur si simplu cu furculita) , într-o tava tapetata se fac bastonase, goosele…fiecare ce forma doreste
  8. Se coace câte o tava pe rând, foarte importanta este temperatura : 10 minute se coace la 200 gr (foc mare), se reduce focul la 150 gr ( foc mic) pana le vedem prin geamul cuptorului ca s-au rumenit 
  9. Nu se deschide usa cuptorului sub nici o forma ! Altfel se vor lasa si vor fi crude la mijloc
  10. Pâna se coc si se racesc se face budinca pe foc sau la  cum o fac eu, o lasati sa se raceasa dar amestecati din când în când sa nu faca pojghita
  11. Dupa ce s-au racit cojile se taie pe jumatate , se umplu cu crema tot cu ajutorul posh-ului
  12. Facem si ciocolata pentru decor, o punem într-o pungulita pe care o întepam la vârf în mai multe locuri, ornam si dam eclerele la rece

Asta-i tot, sa aveti pofta buna sa aveti

 

Leave a Reply

