Frigarui din gulii

11 aEu am avut o gulie mare, a avut 700 gr necuratata, frigaruile sunt ideale ca o garnitura dar si de rontait . La ingrediente puteti sa jonglati dupa gustul vostru, sa puneti condimentele care va plac, am sa va redau ce am folosit eu

Ingrediente14

  1. Am curatat gulia de coaja si se feliaza ( cât de grosi se vede în poza )
  2. Betele de frigarui se pun într-un vas cu apa sa se umezeasca
  3. Într-un bol peste feliile de gulii se pun toate condimentele si uleiul, se pune un capac deasupra si se scutura bolul sa se amestece bine, toate feliile sa fie acoperite12
  4. Pe bete de frigarui începem sa însiruim feliile dar lasând spatiu între ele
  5. Acum trebuie sa cautati un vas, o cratita pe care sa le asezati astfel încât sa se sprijine, le dati la copt la 180 gr si stati cu ochii pe ele, se rumenesc destul de repede !

pofta buna sa aveti

 

 

Leave a Reply

