Minitarte cu aroma de capsuni

6

Ingrediente:

ingrediente uscate

ingrediente umede

Crema

  • 500 ml lapte degresat
  • 1 plic budinca de capsuni
  • 2 linguri slimSugar
  1. Se face aluatul de tarta, amestecand ingredientele uscate si umede separat apoi le combinam, se obtine imediat aluatul, va ungeti palmele cu ulei si continuati sa-l framantati intre palme7
  2. Dupa ce am întins aluatul între doua folii alimentare cu ajutorul unui pahar am taiat cercuri
    Am foarte multe decupatoare dar nici unul nu se potrivea astfel încat sa ajunga aluatul pe fundul formei si pe pereti
  3. Jumatate le-am pus pe forma de briose, jumatate în forma iar  restul de aluat l-am pus pe o forma mai mare
    Mai frumoase mi s-au parut cele puse în forma de briose5
  4. Le-am dat la copt la 160 gr, se coc foarte repede fi-ti cu ochii pe ele !
  5. Am facut si crema care este o budinca , se face conform instructiunilor la foc sau la M cum fac eu
  6. Lasati budinca sa se raceasca oarte bine, mixati câteva minute , puneti într-un posh si umpleti minitartele

Nu va ramâne decat sa va bucurati papilele gustative  si sa aveti…pofta buna sa aveti

 

Leave a Reply

