Jeleu cu blat fara tolerate

5 jeleu cu blatJeleul

  • 1 L apa
  • 6 pliculete de ceai de care doriti, eu am pus de visine si vanilie7
  • SlimSugar  /alt îndulcitor dupa gust
  • 20 gr gelatina pudra

Blatul

  • 4 oua
  • 4 linguri tarâte de ovaz ( în atac doar 3 linguri pentru 2 zile)
  • 1 lingurita faina de konjac/ pentru croaziera 2 linguri de amidon dar atunci aveti tolerat
  • 2 linguri SlimSugar /alt îndulcitor dupa gust
  • 2 lingurite praf de copt
  • esente de vanilie, cozonac, unt
  • un praf de sare
  1. Începeti cu jeleul sa aiba timp sa se închege
  2. Se face ceaiul îndulcit când se mai racoreste se adauga gelatina hidratata, se da la rece 
  3. Albusurile se mixeaza spuma cu praful de sare, galbenusurile + îndulcitorul + esentele se mixeaza si ele, oprim mixerul6 jeleu cu blat
  4. Se amesteca cele doua compozitii amestecând încet cu un tel, adaugam si (tarâtele + faina de konjac + praful de copt)
  5. Compozitia am turnat-o într-o forma ( 21 X 21 ) si am copt la 160 gr
  6. Dupa ce s-a racit am pus blatul în aceasi forma tapetata cu folie alimentara 
  7. Jeleul trebuie sa fie foarte putin închegat sa nu curga numai ca pe-al meu l-am lasat cam mult la rece, a trebuit sa-l reâncalzesc putin ( sa aiba priza la blat dar sa-l si însiropeze)  si apoi l-am turnat peste blat
  8. Se da la rece pâna se poate felia

pofta buna sa aveti

Leave a Reply

