Bezele roz

5 bezele

 

Conform retetei  gasita pe un grup ar fi trebuit sa iasa macarons…dar nu întotdeauna retetele sunt adevarate pentru ca au iesit bezele noroc ca sunt foarte bune !

Ingrediente:

  1. Albusurile se mixeaza spuma cu praful de sare , dupa ce s-a întarit bine se adauga îndulitorul, se continua mixarea cel putin 15 min (albusurile vor deveni foarte lucuioase)6 bezele
  2. Amidonul amestecat cu laptele praf si cernute se adauga peste albusuri , se încorporeaza sarea de lamâie si esenta ( care a dat si culoarea dar puteti sa puneti si colorant)
  3. Compozitia obtinuta am pus-o  în posh (sau o punga taiata la un capat) si am facut gramajoare pe o folie de macarons si o folie de silicon
    Sau pe o hârtie de copt daca nu aveti7 bezele
  4. Se lasa o jumatate de ora sa se usuce apoi se pun la copt la fc mic (150gr) atentie, se coc foarte repede !
  5. Se vad în cuptor cum cresc, se mai lasa putin dar ies frumoase 
  6. Eu nu le-am umplut , le-am servit ca atare

pofta buna sa aveti

Leave a Reply

