Rulada din dovlecei si cascaval

8 rulada

Poate fi consumata de toti membrii familiei chiar daca nu sunt la dieta

Blatul

Umplutura

  1. Dovleceii se spala, se îndeparteaza capetele si se rad cu tot cu coaja si miez ( cei care se gasesc in perioada asta nu au seminte si miez prea mult), se da un praf de sare si se lasa 20-30 min sa se înmoaie si sa-si lase zeama
  2. Oualele se bat cu furculita, adaugam dovleceii foarte bine storsi între palme si cascavalul ras9 rulada
  3. Compozitia se toarna în tava (38 X 25) tapetata cu hârtie de copt, se da la cuptorul preâncalzit la 180 gr, se lasa la copt pâna-si schimba culoarea si este coapta10
  4. Cât se coace am feliat cotletul iar brânza am amestecat-o cu marar( în fotografie nu apare mararul dar pentru ca în paralel faceam si varza si-l aveam pregatit m-am gândit ca merge perfect la dovlecel )
  5. Prin rasturnare am asezat blatul pe o folie de silicon, am întins branza pregatita, feliile de cotlet apoi cu ajutorul foliei se strânge cât mai strans, se înfoliaza si se da la frigider cel putin 2 ore

Spor la treaba si…

pofta buna (5)

 

Leave a Reply

