Înghetatã cu aromã de fructe

6Nu avem nevoie de aparat de înghetata, se face la congelator dupa vreo ora putem sa o savuram în voie

Ingrediente:

  • 3 oua
  • 250 gr brânza degresata cremoasa
  • 4 linguri lapte praf degresat
  • 350 lapte  lichid degresat
  • 2 linguri SlimSugar  /alt îndulcitor dupa gust
  • 2 linguri amidon  – tolerat
  • esente de ananas, piersici, zmeura
  • un praf de sare
  1. Galbenusurile + îndulcitorul + amidonul + 2 linguri lapte praf  se amesteca cu laptele rece, se pune pe foc sau la microunde  pâna rezulta o budinca, se lasa sa se raceasca foarte bine 9
  2. Albusurile + praful se sare se mixeaza, dupa ce s-au întarit se adauga restul de lapte praf, branza degresata si budinca lingura cu lingura mixand în continuare
  3. Compozitia am împartit-o în 3 boluri si în fiecare am pus alta esenta
    Esentele le-am ales sa dea aroma dar si culoare, daca vreti puteti sa adaugati colorant alimentar
  4. În pahare de unica folosinta am turnat altenativ compozitiile si apoi le-am pus la congelator

pofta buna (3)

 

Leave a Reply

