Cornuri umplute

6 cornuriSunt cornuri sarate, umplute cu muschi  afumat de porc si cascaval, inlocuiesc foarte bine orice sandwich , bune de servit acasa,  pentru copii la scoala , la servici sau la drum

Aluat8 cornuri

  • 100 ml ulei
  • 150 ml lapte caldut
  • 150 ml apa calduta
  • 1 lingurita sare
  • 1 lingurita zahar
  • 525 gr faina
  • 1 pliculet drojdie uscata/25 gr drojdie proaspata

Umplutura

  • muschi afumat de porc taiat
  • cascaval taiat

Pentru uns

  • un galbenus + putin lapte/apa

seminte de mac si susan

  1. Aluatul l-am facut la masina de paine  la programul de framantare si dospire, ingredientele le-am pus în ordinea data , daca veti pune drojdie proaspata, faceti maia dupa ce cantariti ingredientele
    Se poate face si manual , dupa ce-l framantati trebuie sa-l lasati la dospit o ora7 cornuri
  2. Dupa ce aluatul a fost gata dospit pe masa de lucru usor unsa cu ulei am  întins aluatul în forma rotunda si cu ajutorul decupatorului de croissant am decupat
  3. Fiecare triunghi l-am mai latit putin cu sucitorul , am asezat o felie de cascaval, una de muschi, am rulat
    Muschiul si cascavalul le-am cumparat gata feliate, daca aveti feliator acasa este foarte bine
  4. Deasupra am uns cu galbenusul si am presarat seminte
  5. Se dau la copt în cuptorul preâncalzit la 180 gr ( sau dupa cum va cunoasteti cuptorul )

pofta buna (5)

 

 

Leave a Reply

