Oua vopsite natural

11

Desi am cumparat vopsele din comert m-am decis sa le vopsesc natural cu coji de ceapa rosie si turmeric, cu cât mai putine E-uri cu atât mai bine ! Oualele le-am asezat în cosuletul  pe care l-am facut special

Ingrediente

  • o mâna buna cu frunze de ceapa rosie
  • 1 lingurita turmeric
  • o lingura cu vârf sare grunjoasa
  • 3 linguri de otet
  1. Într-o oala am pus foile de ceapa, turmeric, sare, otet, oualele crude si apa cât sa le acopere9
  2. Focul dat la minim si am lasat sa înceapa treptat sa se încalzeasca
  3. Din momentul în care a început sa fiarba am lasat 10 min
  4. Focul se opreste, se lasa sa se raceasca si abia atunci se scot oualele
  5. Prima transa de oua le-am scos când erau caldute ( cele cu pete ) , pe celelalte le-am lasat mai mult pâna apa s-a racit 
  6. Daca vreti o culoare mai închisa, lasati cât mai mult timp oualele10
  7. Când sunt calde se sterg cu o laveta îmbibata cu ulei/untura

Paste Fericit va doresc si…

spor la treaba

 

Leave a Reply

