Pascã cu blat de cozonac

5

 

Are foarte putin aluat, înainte sa pun  cozonacul  in forme am oprit o mâna de aluat asa încât am sa scriu numai ingredientele de la umplutura

  • 750 gr brânza de vaci
  • 4 oua
  • 4 linguri smântâna groasa
  • 200 gr zahar
  • 4 linguri gris
  • stafide
  • razatura de lamâie si portocala
  • esenta de vanilie
  • un praf de sare
  1. Toate ingredientele de mai sus se amesteca cu vreo ora înainte sa aiba timp stafidele sa se înmoaie, grisul sa se umfle
  2. Aluatul l-am întins cu sucitorul într-o forma rotunda, l-am rulat pe sucitor si am tapetat forma cu el6
  3. Tot din aluat am facut si un snur rasucit si am lipit deasupra, apoi am turnat umplutura
  4. Forma mea fiind din silicon dupa ce am pus umputura devenise ovala asa ca am „îmbracat-o” cu inelul de copt sa stea cum vreau eu
  5. Am dat la copt la cuptorul preâncalzit la 160 gr 
  6. Dupa ce s-a copt si s-a racorit putin am scos forma si am lasat pasca pe un gratar sa se raceasca

Sa aveti un Paste Fericit !

pofta-buna

 

Leave a Reply

