Franzela cu lapte

5

 

Ingrediente:6

  • 250 ml lapte degresat
  • 1 lingurita ulei de masline
  • sare
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 2 linguri tarate de grau
  • 2 linguri tarate de psyllium
  • 1 lingura faina de soia – tolerat
  • 2 linguri  pudra drojdie inactiva  / fulgi de drojdie inactiva
  • 4 linguri gluten – tolerat
  • 1 pachetel drojdie uscata
  1. In ordinea data se pun ingredientele în masina de pâine, se seteaza la framântat si dospit, la mine dureaza 1h30″
  2. Dupa ce s-a terminat aluatul l-am întis cu sucitorul, l-am rulat si l-am asezat în tava7
  3. Cu pensula l-am udat putin cu lapte , am presarat susan si apoi l-am crestat
  4. Tava cu aluatul se acopera, se mai lasa 30 min la crescut , se da drumul cuptorului sa se incalzeasca cu o cratita cu apa în el, orice paine se coace astfel pentru ca aburii generati mentin coaja elastica si ajuta la cresterea painii in timpul coptului, dupa 20 min scoateti cratita cu apa si lasati pâine sa se coaca în voie
  5. Se da la copt, dupa ce se raceste se serveste cu placere 

pofta buna (5)

 

Leave a Reply

