Fursecuri crapate

5

 

Denumirea care circula pe internet este Chocolate Crinkles dar eu am ales sa le denumesc româneste dupa felul în care arata. Folosind ciocolata cu lapte au iesit mai deschise la culoare dar periculos de bune ! Se fac foarte usor, este o joaca de copil

Ingrediente:7

  • 225 g faina
  • 60 g unt
  • 225 g ciocolata cu lapte
  • 100 g zahar
  • 2 oua
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 praf de sare
  • zahar tos
  • zahar pudra
  • esente de vanilie si rom
  1. Ciocolata împreuna cu untul se pun la baine-marie la topit, se lasa sa se racoreasca
  2. Pregatim ingredientele, mixam oualele cu un praf de sare,  zaharul si esentele pâna se dubleaza volumul, adaugam treptat ciocolata racita la temperatura camerei, oprim mixerul6
  3. Încorporam treptat faina amestecata cu praful de copt cernute, compozitia devine vâscoasa e bine sa folositi o spatula/o lingura de lemn
  4. Compozitia am pus-o într-o punga si am lasat la frigider pâna a 2-a zi ( se lasa cel putin 3-4 ore daca va grabiti )
  5. A 2-a zi am dat drumul la cuptor, am pus înr-un bol zahar tos si în altul zahar pudra, se da drumul la cuptor si se pregateste tava
    Aluatul trebuie sa fie foarte rece iar cuptorul fierbinte
  6. Am scos doar jumatate din aluat, am facut bilute cam cât o nuca, se tavalesc prin zahat tos, apoi prin cel pudra, se aseaza în tava tapetata distantate între ele
  7. Mi-au iesit 3 tavi, prima tava am copt 15 min la 170 gr  au iesit mai crocante, urmatoarele 10 min au iesit mai pufoase dar va asigur ca ambele sunt foarte bune

pofta-buna

Leave a Reply

